Zdravim z Novosibirsku!
Ocista meho vedomi a nove nabyte duvody k tomu se v sobe najit v podstate probihaji mnohem hlubokomyslneji nez jsem puvodne zamyslela. Zasrana ruska kosa, neocenitelna priroda, stesk po domovu a i celkove po tom, co jsem slozila posledni dil sve rodiny mi vkradly myslenku, ze ty kybly ruske majonezy a celkove muj pivni zpusob zivota by mel po prijezdu trochu nabrat jine obratky.

Vim, ze ja, stejne jako drtiva vetsina z vas, mame fakt ubohou tendenci k tomu si k necemu pomalu dojit, obzvlast k plochymu brichu (ktery se odklada permanentne na pul roku dopredu). Porad se tak nejak ukajim myslenkou, ze se to nejak zhubne samo, pri stresu. A i kdyz ho mam v tehle dobe vic nez maj cikani davek, tak o to vic se staram o to, abych ve stresu nemela jedinou chutovou bunku. Exoticka chut vlastni rodne Rusi mi naschval nabizi pozoruhodne poznatky nejen v rozdilu klimatu, kultury a spolecnosti, ale i jidla. No a zkratka je ze mne jedna velka tlusta spokojena krava, kterou chytne tezka nespokojenost, az se bude s nadavkami, modlitbami a prosbami soukat do dzin, ktere si nechala v Praze. Sadlo ve dvou stupnich nad nulou mi tadz v podstate umoznuje se pohybovat lepe a bez klepavky narozdil od me 38kilogramove sestry, ktera si jeste sbalila na Sibir jen kozenkovou hnedavou bundynecku po pas. Ale Praha je Praha, a v Praze do dubna zadnej snih nebude.

Takze se asi zacnu hejbat.
Muj pritel je aktivni ve workoutu a zaklada si na zvedani dvaceti kil mnohem vice nez ja na pouhe  koukani na pulkilove cinkz, ktere se mi valeji uplne vzadu ve skrini. Rad me hecuje k nejakym zvedackam, sed-lehum a podobne, i kdyz to kategoricky pokazde odmitnu. Je mi proste trapne pred nim cvicit, protoze s posilovanim to mate jako s rizenim auta - i kdyz vam autoskola vyda (at uz s odrenyma usima, ulevou od vecnyho vzteku instruktora nebo ciste jen protoze jste dobra a zaslouzila jste si ho) ridicak, tak stejne vam do toho ti chlapi budou uplne pokazdy kecat.
A tak jsem - stale pri sve neschopnosti si preridit vnitrni hodiny o pet casovych pasem - u ponocovani nasla docela alternativni a docela prijatelny zpusob, jak zvladnout cviceni.

Protoze kdyz to posere jeden, tak i ten druhej dostane na drzku. Treba i tou dvacetikilovou cinkou.




Categories:

Leave a Reply